Gotovo polovina građana Vojvodine podržava njen sadašnji status, dok se deset odsto zalaže za to da aktuelna pokrajina bude republika ili čak država, pokazalo je istraživanje agencije Skan.
Pozdrav Svima..tzv Vojvodjanima,Srbijancima i ostalim tzv...Ne bavite se previse politikom jer politika izaziva rat i mrznju izmedju nas ,A RAT NIKOME NISTA DOBRO NIJE DONEO.,,Mozes da promenis svoj grad,ili selo,misljenje ili zvanje,i svoje odelo..pa i obecanje,pomekad i zenu,sapputnika,slugu,druga ili drugu,prijatelje retke,ali nikad pretke,jer oni su koren,obelezje, ime, i jasno kazuju,i sta si i ko si ,odredjene uvek prate ljute zime i vihor ih svuda kao slamke nosi. kada mene pitaju odakle sam,ja im odgovorim tamo gde mi lepo bude,lepo mi je u N.S, a inace sam Iz pristine.I niko nije odatle odakle kaze da jeste ,pa i ako mu deda i pradeda i ostali tu rodjeni.A najzalosnije u svemu ovome je to sto se ljudi odvajaju a ne neka zemlja ili grad.srbija nikom nije donela dobro zadnjih 20 godina nazalost i zato ne treba menjati i deliti grad ,vec menjati sami sebe i ljude koje menjaju nas u ovo ili ono /poz svima
Naravno da niko neće poverovati, pošto je svakom normalnom jasno da je procenat daleko manji. Ovo je frizirana anketa tako da daje prizvuk nečega što bi moglo da pređe cenzus.
Nikakvo busanje u grudi Srpske nije ovde potrebno. Jasno je da je ideja čist debilizam i šarlatanstvo, onih koji ne umeju da ponude rešenja za stvarne probleme, ali umeju da ponude nov porblem. Nikakve veze to sa nacijom nema.
Ono što mene užasno iritira je što će se sada neko "pametan" pozvati na ovo "istraživanje", i naravno svi niže od Novog Sada će i poverovati. Da se sprovede referendum 95% Srbije bi dalo Vojvodinu za Kosovo, ali sada se svi busaju u grudi patriotske, pošto nemaju više oko čega drugog da se prave Srbi...
" Prvog maja iste godine, Pančevačka škola proslavljala je Majski dan. Srpska školska omladina, koja je obožavala Miletića i njegov nacionalizam, pripremila je srpsku zastavu za majsku povorku. Ostala omladina, većinom nemačka, rumunska i mađarska, nosila js žuto-crnu austrijsku zastavu. Srpski omladinaci napali su nosioce austrijske zastave i u tom sukobu Mihajla su uhvatili baš kada je stao nogom na oborenu austrijsku zastavu. Odlučeno je da bude izbačen iz škole, ali ga je opet spasao prota Živković i, samo zahvaljujući njegovom uglednom položaju, bilo mu je dozvoljeno da ostane do kraja školske godine u svom razredu. Morao je da obeća da se neće družiti s` buntovnim dečacima koji su jurišali na austrijsku zastavu. Prota je pozvao Mihajlove roditelje na važan razgovor. Zaključak je bio da Mihajlo napusti Pančevo kao leglo nacionalizma i nastavi školovanje u Pragu. Prota i njegova crkvena opština obećali su da će novčano pomoći njegovo školovanje u Pragu.
Odluku o odlasku u Prag, Pupin pripisuje majci Olimpijadi, kao njenu veliku pobedu. Njena neizmerna želja za sinovljevim uspehom i školovanjem svakako nije sporna. Ali se za Pupinov odlazak u Prag otkrivaju i drugi razlozi. Pupin svoja sećanja objavljuje posle Prvog svetskog rata, sloma Austrougarske i formiranja Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca. Prota Živković je sigurno u Mihajlu prepoznao budućeg istaknutog borca za srpske interese. "
To da li ce Vojvodina biti samostalna ili ne, drzava ili republika, ili cak kolonija neke druge zamelje zavisi samo od jedne stvari : Para. Ako ce nama u Vojvodini biti bolje ako nas okupira Japan - nemam problem sa tim. Ko god, samo ne ovi koji nas sad vode.
Znam da nece nista biti od ove teme, ali svakako obozavam da citam besne redove srpskih nacionalista i velikih srba kako se bore za svoje parce zemlje. A nije cak ni njihovo ako cemo iskreno. :) Oni su samo trenutni okupatori. Ali i njih cemo se resiti kad tad.
Nazalost je tako, oni koji su ostali normalni posle ovoliko godina u ovoj banana drzavi, sa razlogom traze nezavisnost Vojvodine.. koja je krava muzara vec dve, jos malo pa tri decenije..
No, da ne ponavljam istu pricu.. svi ovo vec znamo..
Koliko vidim podmladak partije se ozbiljno uključio u lupanje minusa :) To dosta govori o ozbiljnosti ove teme, dolasku izbora i sjajnom izveštavanju 021.
O kredibilitetu Scan rezultata ne bi trebalo trošiti puno reči. Dovoljno je pogledati prošlogodišnje analize koje ni izbliza nisu odslikavale realno stanje. Milka Puzigaća, lični prijatelj Čede Jovanovića, Pajtića, Čanka, Kostića... Frizirane i lažirane ankete. Svašta bi se tu još dodalo.
Jedino dobra stvar u objavljivanju ovakvih analiza je da se otvorila javna rasprava.
Учио сам много штошта, али ипак не знам све.
Не рече ти нама шта ти је мајка, а шта маћеха?
Босна је мајка многима, не знам за тебе (сећање ме издаје). Мени је мајка Војводина. Рођен у Војвођанској општини, па макар и не било Житиште. Рођен и остао ту у тој твојој(?!) Војводини. Одакле ти оно стиже, Сале?
Слажем се, живот је чудо кад од њега то направиш. Иначе, све је једноставно ако је природно.
Срећна ти нова година, Сале, земљаче мој банатски, ако већ нећеш да будеш босански (новосадски не можеш бити јер тај заједнички именитељ ти са новосађанима не можеш да имаш и поред чуда у природи).
И на крају, мани то што би волео. Врати се на дедовину да делимо судбину па била она лепа или не. Шта ти тражиш у Новоме Саду?
drago mi je da se lepo zivi u banatu.voleo bih da se tako zivi u celoj VOJVODINI !
i da znas,VOJVODJANIN se ne radja samo-on se i postaje.
ucio si iz biologije da postoje uslovni i steceni refleksi.valja si ucio?
ako ti je bolja maceha od majke-i to je moguce!
zivot je cudo samo ga treba ziveti !!!
Nebitno je to odakle sam ja,jer ne menja stvar, sve je stvar vaspitanja i onoga sto nosis iz kuce ali evo sam za tebe znatizeljnog....Rodjen sam u Sarajevu,vecem i takodje prelepom gradu kao i Novi Sad (znam da si mislio da dolazim iz negog svrakinog kao ti ali na tvoju zalost varas se) ali to bi isto mislio i da sam rodjen Bangladesu. Podjednako i za Novodjanin i Sarajlija (sad mozes dodatno da se iznerviras) Nisam usporen,nisam zatvoren...samo Novodjanin koji ti je trn u oku,drago mi je zbog toga.Cudi me da nisi Djura umesto djuro!
OK. Sve si to lepo napisao. To smo mi. Takvi smo kakvi smo i sta sad da radimo!? Nemamo kud.
Nego, da bi ti nas opasuljio i izveo na pravi put red bi bio da koju rec napises o sebi. Da znamo ko nam to otvara oci i da li sve ove nase bivse vodje koje su nas dovele u bezizlaznu situaciju da zamenimo jednim novim perspektivnijim i dalekovidijim.
Vrlo rado bi procitao koju rec o tebi sa kojom ces potkrepiti svoj autoritet i krenuti svim zarom srca svog u osvajanje nezavisnosti o kojoj pises.
Добро. Ако то тако ти кажеш ја ћу се помирити са тим да због оваквих као ја постоје поделе, а да их ти и Сале не желите. За разлику од тебе и њега ја не могу бити новосађанин, а можда сам и могао да будем да сам хтео (имам јаче аргументе од тебе да могу да будем). Ти остани новосађанин ако ти је тако лепше, али немој околину тиме давити.
Та већина на сајту да би могла нормално да размишља било би корисно да зна одакле ти стиже у тај толико вољени Нови Сад? Да ниси ти из Швракина села, пошто је Сале из Сарајева?
Радује ме да има и да ће бити оваквих као ја, а ја се интимно надам да ће такви као ти и Сале који су по занимању новосађани, војвођани ... кад схвате сами променити угао посматрања. Биће им корисније, а свет око њих ће бити лепши и природнији.
Zbog takvih kao ti Djuro i postoje podele.Ne treba im veca reklama od tebe.Meni je dosta sto sam NOVOSADJANIN i to mi ni ti ni milion ljudi kao ti, ne mogu oduzeti! Drago mi je sto vecina na sajtu razmislja normalno, nazalost uvek ce biti takvih kao ti....
dragi anonimusi I razne SrBske patriJote vi ste nus-product jednog propalog rezima I vladavine Slobodana Milosevica. Da nije bilo Slobe, Seselja, Dobrice, Arkana I ostalih propalih komunista I vi za to vase takozvano SrBstvo ne bi ni znali. Jos uvek se trujete kolektivistickim fatamorganama I debilnim ideologijama raznih stranaka u nedostatku licnog individualizma. Kad vi “the patriots” budete u stanju da nabrojite sta je sve ovaj pateticna drzava Srbija ucinila lepo I korisno svojim gradjanima u poslednjih 20 godina onda mozete slobodno da se rugate onima koji su Vojvodjani po opredeljenju. U medjuvremenu se pokrijte usima I cutite jer zahvaljujuci vama jos uvek su na vlasti oni koji su vam ostavili u amanet krvave ratove, ratne zlocine, criminal, turbo folk, maloumlje, kvazi istoriju, centralizam I razne feude koji podhranjuju taj vas nacional-fasizam koji vi nazivate partiotizmom.
Vi ste upravo razlog zasto se mnogi opredeljuju za nezavisnost Vojvodine!
Право да ти кажем можеш се ти субјективно осећати и ... ванземаљац, али не каљај тај лепи град и његове житеље.
Ти новосађанин нити си био нити можеш бити, поготову са тако ограниченим погледима на свет око тебе. То што си становник Новог Сада то је нешто што, на жалост, ни ја ни новосађани не можемо променити.
Не видим како си могао закључити ко мени смета, али си могао прочитати шта не волим да прочитам (шта ми смета), јер сматрам да би овај свет могао и без таквих глупости.
Остај ми здраво и срећна ти 2012. па макар и не била "новосадска" година.
Ako je tebi to jadno to je tvoj problem.Tebi ce sutra smetati neko sa drugog dela grada neko iz druge zgrade,drugod sprata...mrznji nikad kraja.Covek koji je ziveo i rodio se van Novog Sada a zivi u Novom Sadu 30 i vise godina nije Novosadjanin? a neko ko se rodio i zivi u Novom Sadu a taj grad razbija i lomi jeste?!?!?!?!?
Ko si ti da odredjujes ko je Novodjanin a ko nije?
To je subjektivni osecaj koji ne moze niko da uzme!!! dovidjenja
Врло занимљиво,ови коментатори не познају никога ко није за независну Војводину.Онда испада да ја не живим овде,или они не живе.Ја познајем пуно и једних и других,не бих коментарисао,него чисто да знамо ко није одавде,мислим,мени је битно да знам где сам.
Можда спавам?
Ти си бољи од Салета. Ниси рођен у Новоме Саду, а Новосађанин си? Ја се осећам јадно кад тако нешто прочитам па покушајте о томе мало да водите рачуна.
И још нешто. Дај дозовите се упамет и запамтите да није тешко бити новосађанин, али треба бити фин и надасве паметан. Ако си рођен и Новоме Саду онда не мораш бити ни фин ни паметан. Новосађанин си и то ти онда дође нешто савим нормално.
Мани се Сале СУП-а, комуналаца и аутономије. Дођи човече да видиш како ти је деда некад лепо живео. А ти, јадни брате, крећеш у недођију.
Кад би ти знао како ми овде у Банату уживамо окануо би се свих својих јалових теорија и коначно почео да радиш за праву ствар. Имамо и оснивачки акт припремљен. Треба нам само неко од писменијих да му кажемо шта хоћемо па да он онда пискара, а ми као добри домаћини да му будемо подршка. Ти би као докторско дете требало да си од таквих.
Ал су се расписали ови војвођанери,и то наравно као и сви "продуктивни грађани" у радно време.
Па чиме ви полуписмени,колико видим из изражавања,придоносите тој вашој самосталној Војводини осим писања на интернету?Да нешто паметније радите,били би доприноси,порези... што би вама остало у џепу,или вамм је џеп већ пун од новаца које добијате за ове будалаштине.
Ја сам за то да ОДМАХ распишете тај референдум,после тога да се поклоните резултатима и нестанете у мишју рупу из које сте изашли и да за вас више не чујемо.
Доста плаћене рекламе,или јеси или ниси,зар не.
Нема вас ни пола процента у Војводини,заједно са Чанком и компанијом "Путуј Европо",али ако сте много јаки,ви пробајте.Само да вам не буде после неко други крив.
Да вас сад видим.
Ti mora da si jedan od onih koji uce istoriju Jovana Deretica, pa me stoga ni ne cudi sta je za tebe istina. Brojke su naravno tacne. No, kao sto si i sam rekao to nije ni bitno. Bitno je da ce biti SLOBODNA VOJVODINA!
Pistite sta hocete mali ljudi. Bice onako kako mora biti. Vojvodina ce se na tacno 100 godina od okupacije osloboditi okupatora. Bice to, sada sve blize 2018. goidne. Lupajte minuse, radite sta hocete, ali i sami znate i predosecate da ce se Vojvodina vrlo brzo resiti okupatora.
I nek se zna da je 1918. godine, na "velikoj" naradnoj skupstini koja nije predstavljala tadasnji realan odnos nacija u Vojvodini izglasano pripajanje Srbiji. Tada su Srbi cinili 30% stanovnistva u Vojvodini, a u skupstini ih je bilo preko 90%. Nazalost i oni koji su bili protiv te ideje nisu smeli nista da govore. Pa sami zakljucite da li je to bila volja svih gradjana ili samo jednog dela. Tada je jos Vasa Stajic govorio kako Vojvodina kad se pripoji mora imati autonomiju. Ali nazalost verovatno nije ni slutio u sta ce ovo izrasti. Kasnije je kolonizacijama i proterivanjem Nemaca izvrsena nasilna promena strukture stanovnistva.
Strpimo se jos malo dragi moji Vojvodjani, bice SLOBODNA VOJVODINA!
Pa zaboleće vas kad tad. Doći će dan i za vaš Nirnberški proces. Moći ćete da se družite sa Obrazovcima u časovima rekreacije, kao što se danas u Hagu svi lepo druže.
Наивни су они који нису сепаратисти а призивају некакав референдум у стилу "дај да вам покажемо". Уколико дође до референдума резултат може бити само један а то је отцепљење, одмах или касније. Зашто? Па зато што је улог огроман, ради се о "имовини" која вреди милијарде и милијарде долара тако да ће у "повољан" резултат референдума бити уложене десетине милиона долара. Није пуно новца а од црног може направити бело и обратно. Такође од 5% може направити 55%. И још ако нешто запне ту је и мала помоћ пријатеља из Нато пакта. Дакле, референдума не сме бити, ми Срби немамо зашто да доказујемо да је српско оно што је већ српско.
Србима сепаратистима поручујем да читају добру литературу, за почетак "Покондирена тиква", Јован Стерија Поповић.
Mislim da je taj procenat nerealan ili namesten. Ja ne znam nikog iz svoje okoline a da nije za nezavisnu Vojvodinu. Jedino ako su istrazivanje radili u Vjeterniku...
A ako ćemo po komentarima na slobodnavojvodina.цом, 100% kretena želi nezavisnu Vojvodinu (nisu svi ljudi koji je žele kreteni, nego su to svi koji su tamo).
Ne mogu se po medijima gledati ovakve stvari. Većina normalnog sveta je prestala da dolazi ovde pošto ne mogu da trpe šovinizam gorepomenutih. Vesti su i onako identične na svim medijima (živeo copy paste). Organizujte lepo referendum, pa ako pređete 5%, ja ga platim.
Braćo Sremci i Banaćani ne dajte da nas posvađaju oni koji nisu odavde i ne žele dobro Vojvodini. Nije novosadizaciju izmislio Novi Sad ni Vojvodina, već Srbija. U Somboru je do 1918. bilo sedište vlasti u Vojvodini, Subotica je bila veća i od Novog Sada i od Beograda i od Zagreba. Pogledajte šta su oni učinili sa tim i drugim mestima od 1918. pa do danas. Nezavisna Vojvodina neće nastavljati tekovine okupatora, već potpuno decentralizovati Bačku, Banat i Srem i dati opštinama sve nadležnosti.
одушевљен са појединим коментарима,посебно оном где се спомињу паре.да паре врте где бургија неће тако и овде.
дакле одвојимо се и где онда ићи по своје мишљење-у Нови Сад.по паре Сомбор,Кикинда и остали градови ићи ће у Нови Сад и онда ћемо и ми тражити аутономију или можда чак републику.
Za ove što kažu da su Vojvođani potomci kolonista, a da su starosedeoci prosrbijanski nastrojeni, da se sada izmišlja Vojvođanska nacija, kao i da su termini Vojvodina i Vojvođanin kreacije Titovog komunističkog režima.
Koga mrzi da otvara link arhiva Jugoslavije.
Knjiga "Vojvodina Vojvođanima" je izdata 1938. godine od stane Vojvođanskog pokreta.
Kad god želis da ispadneš pametan pozovi se na statistiku. To pali u 85% slučajeva.
Oduvek su me oduševljavali kvazi reprezentativni uzorci ograničeni samo na jednu sredinu...
Da se iole razumete u statistička istraživanja shvatili biste da pravi reprezentativni uzorak za ovakvo statističko istraživanje mora da obuhvati nekoliko gradova i nekoliko hiljada ljudi različite starosne dobi izabranih slučajnim izborom.
Vojvodina je kuća svih nas ma kom narodu pripadali i svi mi imamo manje više iste probleme.
Nisam po svaku cenu za nezavisnu Vojvodinu. Ali, očito Vojvodina mora biti nezavisna, ili je uskoro uopšte biti neće. A ja nekakvo nestajanje Vojvodine jednostavno ne mogu ni da zamislim, ne smem ni da zamislim da živim u svetu u kome nema Vojvodine. I tako, šta nam preostaje?
Ja sam za.I mislim da je procenat mnogo veći samo je pravo pitanje da li je to uopšte moguća misija a to ljude dovodi do raznih drugih odgovora što navodno dovodi do tih procenata.Dosta je Srbovanja,Bosnovanja;crnogorisanja,Hercegovisanja i raznih dr.vrsta i podvrsta koje nas vode kontra od svega normalnog a kada mi kažemo da smo Vojvođani njima je to čudno ,prosto nerazumljivo,dok oni ne kažu npr.ja sam Srbin već ja sam Hercegovac.
Ma ovo je smesno. U ove bajke veruju samo partiJote. Na tih 5 posto plus jos 60 posto, to je prava zelja gradjanki i gradjana Vojvodine za novu Evropsku Drzavu Vojvodinu.
Hahahahahah. Šta sam rekao! Čim ne ide u vašu korist, odma vičete da je nešto namešteno. Pukli ste na referendumu (3% se odazvalo na bojkot zbog vašeg poziva, ostatak nije izašao sam po sebi, kao i u ostatku Srbije, proverite, tolika je razlika, ako ne i manja). Pukli ste evo i u anketi, pa vam opet sve namešteno.
Dajte što pre strogi međunarodni nadzor, da puknete jednom za svagda od muke.
@Sale Fašista:
lažeš, kao i obično. prijave skupova teku bez problema, jutros je jedan bio, prijavljen je bez problema i policija je bila prisutna.
i ja sam rodjen ovde i moj tata i moj deda i moj pradeda i MI SMO ZA nezavisnost.
mogli bi zajedno u drzavi ali pare koje mi zradimo ostaju ovde a "drzavi" platimo 10% eto da ne bude 7% kao sto oni vrate ovamo
:)
ali niko nije mogao da mi da odgovor sta mi je potrebno za dozvolu prikupljanja potpisa-u strajku su.
sutra zovem komunalnu inspekciju i radio 021 za izdavanje predracuna !
i jedno i drugo cu objaviti preko radia 021 bez obzira sto je moderator-moderator anti VOJVODJANSKI opredeljen !!!
E, pogledajte koliko nesvakidasnje za ovaj sajt, negativnih "glasova" za komentatore koji u pozitivnom kontekstu pominju samostalnu Vojvodinu.... sns i ostala nacionalnisticka bratija dobila zadatak da glasa...
da financiram 15 dana reklamnog prostora na radiju 021 i postavljanje mesta na trgu kod miletica,samo sa jednim pitanjem-da li ste za samostalnost VOJVODINE!!!!
da vidimo, da li anti-propaganda koju vode neke istrazivacke organizacije i moderator radia 021.protiv svega sto je VOJVODJANSKO, istinita !!!
Ja sam za to da prokopamo kanal oko Vojvodine i proglasimo se kontinentom!
Salim se, i mene niko nije anketirao a pristajem jedino na drzavu Vojvodinu. Ne zanima me autonomija pod Srbijom, jer smo videli sta srbijanci mogu da urade sa istom (ukinuli je).
Peta sam generacija ovde. Vidim da je to nekima bitno, iako je to pogrešno. Vojvođanin se ne postaje dužinom boravka.
Ne mislim ni izbliza da je ovo dobro rešenje. Poštujem one koji uz poštovanje prema drugima iznose svoje mišljenje koje se razlikuje od mog.
Oni koje ne poštujem su pojave koje blate ime ljudi koji žive na ovom prostoru. Seju mržnju i žele da svoje ideje silom sprovedu. Prete otimanjem imovine i prognanstvom svakome ko ne misli kao oni.
Bitne su mi dve stvari:
-svi drugi budu uvereni da su takvi malobrojni iako su najglasniji,
-a takvi - da budu uvereni da će proći kao svi dosadašnji okupatori koji su koristili takve metode, ako se samo drznu da svoj lavež sprovedu u delo.
ja nisam rodjen u Novom Sadu ali mislim da bi vojvodina mnogo bolje funkcionisala samostalno...ali ove price ko je gde rodjen ili da li je bosanac ili iz krajne,crne gore su gluposti...novosadjanin je onaj koji se tako oseca a ne po rodjenju...ako se vec gleda koliko ima pravih vojvodjanja sa 5-6 kolena unazad iz vojvodine takvih je jako malo....realno bez preuvelicavanja jos od arsenija u novom sadu i rodjeni novosadjani imaju jako cesto bar jednog rodjitelja iz bosne,krajine,crne gore,makedonije,madjarske a da ne spominjemo koliko se tih istih roditelja naselilo iz namanjih mesta iz Vojvodine u Veci Novi Sad...to je normalna pojava i stoga Novosadjanin je onaj koji se tako oseca i koji prezentuje Novi Sad u lepom svetlu!
isto tako mogu da kazem da i ja imam 100 a mozda i vise u svom okruzenju koji su za samostalnu Vojvodinu
Necu uzeti u obzir rodjake iz unutrasnjisti Vojvodine=sela i varosica kojima je pun percin z...nja od strane BGD vlasti, i od "vojvodjanske vlasti" koje je na to mesto postavio BGD- u Izvrsnom Vecu Vojvodine
I samo da znate ti isti ljudi iz sela i varosica Vojvodine su do skora bili manje-vise samo za autonomiju
a sada, sada im je doslo iz zadnjece u glavu i shvatili odakle duvaju losi vetrovi, i zasto su svakim danom sve siromasniji
naravno Fjutog i naselja sa slicnom strukturom stanovnistvom nisu za Vojvodinu
samo ne znam za sta su oni, jer nisu bili ni za svoju rodnu grudu, ni za svoja ognjista
Interesantna mi je ta maloumnost koju pokazuju ostrašćeni autonomaši, gde sa jedne strane kukaju kako "nisu njih anketirali", a sa druge, uz opaske kako ih ima više od 50% se pitaju šta bi bilo da se pojavi partija koja otvoreno podržava otcepljenje. Za početak, nisu ni moju porodicu anketirali, pa onda lepo računajte i 8 glasova PROTIV. A i zaista je veoma verovatno da ima više od milion stanovnika Vojvodine koji su za otcepljenje ali da niko ne osniva stranku sa tolikim biračkim telom na raspolaganju. Dakle, ili je u pitanju masovna hipnoza, ili masovno LUPETANJE. Gospodo autonomaši, koji sopstveno postojanje ne definišete svojim uspesima, različitošću kulture, religije pa i nacionalnosti, već isključivo mržnjom prema Srbiji i srbima, probajte konačno da shvatite da se vaše ideje nikada neće ostvariti dok ih istovremeno vezujete za razne fašističke metode proterivanja "nepodobnih", što će uzgred biti i početak građanskog rata. Interesantno bi takođe bilo znati i po kojom to granicama ste tako inteligentno zamislili da podelite Srbiju (što će siguran sam biti još jedan od uzroka rata). Ako ikada ohladite usijane glave, probajte da razmislite realno i inteligentno u pauzama izlivanja mržnje, pa onda probajte da odgovorite i razjasnite ove fenomene, kao i sopstvene namere.
"Bili bi vi svi sokirani kad bi se pojavila partija koja se otvoreno zalaze za bilo kakav vid osamostaljenja. No, docekacemo i to valjda."
Pa šta ih sprečava? Postoje partije koje se zalažu za svakojekakve stvari - od povećanja pemzije do zaštite čičak trake i godinama su tu. Kako to da se jedna takva, koja - po tebi - ima siguran uspeh još nije pojavila?
Nešto se tu meni ipak ne slaže. Kanda ćeš malko duže ipak pričekati.
Kojih 5%!? Ima ih petoro ukupno možda. I u celoj Vojvodini još troje, dakle osmoro. Dosadniji su od svih kirbi sekti zajedno, da može na vremenskoj prognozi da se komentariše, i tamo bi se oglasili. Samo onaj Sale Nacista ima još 6 pseudonima ovde, lako prepoznatljivih po nepismenosti, sklopu rečenica i naravno po šovinizmu.
Molio bih da se na narednim izborima (da bude jeftinije) organizuje uporedo i referendum i da konačno shvate koliko ih je i da umuknu zauvek. Ali OBAVEZNO da bude stroga međunarodna kontrola, da slučajno ne pomisle posle da plaču kako je nešto bilo namešteno!
Vidiš, ja neću glasati za LSV, ali sam ipak za samostalnu Vojvodinu. Ne smatram da nam LSV to može omogućiti, bar ne u ovom sastavu. U ovom trenutku nema nikoga ko bi to mogao, ali, tiha voda breg roni, doći će vreme i za to, možda i brže nego što smo mislili.A što se tiče Kikinđana, pitaj ih sada za koga će glasati, posle vlasti SRS?
Po komentarima ovde bi se dalo zaključiti da je većina za samostalnu vojvodinu. A vidite, ja sam siguran da je ovo istraživanje namešteno da pokaže veći procenat nego što jeste. Kako znam? Pa lepo, videćemo koliko će LSV i srodne partije da osvoje u gradu i to vam je procenat građana koji su ne samo autonomaši, već i "republikanci" i "samostalci". Svi mi u NS-u znamo da LSV ne može da pobedi ni na Limanu ni na Novom Naselju, a kamoli negde šire. Uostalom, imao je vlast u Kikindi, pa pitajte Kikinđane šta misle o svemu-posle LSV su glasali za SRS.
A odakle su stigli tih 6% koji bi ukinuli i ovo malo ( nazovi ) autonomije ?
Namerno glupo sročena i postavljena pitanja da bi ispali ovakvi rezultati...
Da vlasnica agencije nije slučajno član SRS ili DSS ?
cak i oni za koje sam znao da su zagrizene srbende su u proteklih godinu dana promenili svest i smatraju da bi nam bolje bilo da smo samostalni ,i da samostalno odlucujemo o svom novcu,i putu u bolji zivot.Ima nas najmanje 100 ljudi iz mog okruzenja koji su za nezavisnost
je daleko veci od ovde prikazanog! Prodjite malo Vojvodinom - nije Vojvodina samo i jedino Novi Sad. A sto kriza bude veca i gora - tim ce se taj broj povecavati - i povecavati...Do kriticne tacke. A onda - onda putem Slovenije - gde je Vojvodini i mesto. Od autonomije i republike nema nista - jer se Srbija sa tim nece sloziti - i sta onda drugo preostaje - nego puna Nezavisnost. Sve nase pare i imovina - u nasim rukama. A ne 100 miliona evra dnevno na Kosovo - i to vise od decenije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Samostalnu Vojvodinu želi 5% Novosađana
Novi Sad
•28.12.2011.
•08:09 > 08:43
Komentari 105
Ana
Ana
Nikakvo busanje u grudi Srpske nije ovde potrebno. Jasno je da je ideja čist debilizam i šarlatanstvo, onih koji ne umeju da ponude rešenja za stvarne probleme, ali umeju da ponude nov porblem. Nikakve veze to sa nacijom nema.
Srđan
Srbin iz Vojvodine
Odluku o odlasku u Prag, Pupin pripisuje majci Olimpijadi, kao njenu veliku pobedu. Njena neizmerna želja za sinovljevim uspehom i školovanjem svakako nije sporna. Ali se za Pupinov odlazak u Prag otkrivaju i drugi razlozi. Pupin svoja sećanja objavljuje posle Prvog svetskog rata, sloma Austrougarske i formiranja Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca. Prota Živković je sigurno u Mihajlu prepoznao budućeg istaknutog borca za srpske interese. "
http://www.mihajlopupin.info/?page_id=36
Srbin iz Vojvodine
Braco i Sestre, posle vashe zamisljene autonomije sledi naseljavanje 1 000 000 000 Shvaba. Svakom Srbinu iz Vojvodine je to jasno!
Goran
Znam da nece nista biti od ove teme, ali svakako obozavam da citam besne redove srpskih nacionalista i velikih srba kako se bore za svoje parce zemlje. A nije cak ni njihovo ako cemo iskreno. :) Oni su samo trenutni okupatori. Ali i njih cemo se resiti kad tad.
Nezavistan-- @ Scotch Bonnet
No, da ne ponavljam istu pricu.. svi ovo vec znamo..
i muka nam je ..
Sracni Prazninci Vojvodino
Marko
O kredibilitetu Scan rezultata ne bi trebalo trošiti puno reči. Dovoljno je pogledati prošlogodišnje analize koje ni izbliza nisu odslikavale realno stanje. Milka Puzigaća, lični prijatelj Čede Jovanovića, Pajtića, Čanka, Kostića... Frizirane i lažirane ankete. Svašta bi se tu još dodalo.
Jedino dobra stvar u objavljivanju ovakvih analiza je da se otvorila javna rasprava.
mislim...
Ђуро
Не рече ти нама шта ти је мајка, а шта маћеха?
Босна је мајка многима, не знам за тебе (сећање ме издаје). Мени је мајка Војводина. Рођен у Војвођанској општини, па макар и не било Житиште. Рођен и остао ту у тој твојој(?!) Војводини. Одакле ти оно стиже, Сале?
Слажем се, живот је чудо кад од њега то направиш. Иначе, све је једноставно ако је природно.
Срећна ти нова година, Сале, земљаче мој банатски, ако већ нећеш да будеш босански (новосадски не можеш бити јер тај заједнички именитељ ти са новосађанима не можеш да имаш и поред чуда у природи).
И на крају, мани то што би волео. Врати се на дедовину да делимо судбину па била она лепа или не. Шта ти тражиш у Новоме Саду?
sale novosadjanin
i da znas,VOJVODJANIN se ne radja samo-on se i postaje.
ucio si iz biologije da postoje uslovni i steceni refleksi.valja si ucio?
ako ti je bolja maceha od majke-i to je moguce!
zivot je cudo samo ga treba ziveti !!!
Novosadjanin
@Scotch Bonnet - Drage moje i
Nego, da bi ti nas opasuljio i izveo na pravi put red bi bio da koju rec napises o sebi. Da znamo ko nam to otvara oci i da li sve ove nase bivse vodje koje su nas dovele u bezizlaznu situaciju da zamenimo jednim novim perspektivnijim i dalekovidijim.
Vrlo rado bi procitao koju rec o tebi sa kojom ces potkrepiti svoj autoritet i krenuti svim zarom srca svog u osvajanje nezavisnosti o kojoj pises.
Ђуро
Та већина на сајту да би могла нормално да размишља било би корисно да зна одакле ти стиже у тај толико вољени Нови Сад? Да ниси ти из Швракина села, пошто је Сале из Сарајева?
Радује ме да има и да ће бити оваквих као ја, а ја се интимно надам да ће такви као ти и Сале који су по занимању новосађани, војвођани ... кад схвате сами променити угао посматрања. Биће им корисније, а свет око њих ће бити лепши и природнији.
Zoran
Podbarac
Novosadjanin
Scotch Bonnet
Vi ste upravo razlog zasto se mnogi opredeljuju za nezavisnost Vojvodine!
Ђуро
Ти новосађанин нити си био нити можеш бити, поготову са тако ограниченим погледима на свет око тебе. То што си становник Новог Сада то је нешто што, на жалост, ни ја ни новосађани не можемо променити.
Не видим како си могао закључити ко мени смета, али си могао прочитати шта не волим да прочитам (шта ми смета), јер сматрам да би овај свет могао и без таквих глупости.
Остај ми здраво и срећна ти 2012. па макар и не била "новосадска" година.
Novosadjanin
Ko si ti da odredjujes ko je Novodjanin a ko nije?
To je subjektivni osecaj koji ne moze niko da uzme!!! dovidjenja
Nipodaštavali ste Vi
Војвођанин ћирилицом
Можда спавам?
Ђуро
И још нешто. Дај дозовите се упамет и запамтите да није тешко бити новосађанин, али треба бити фин и надасве паметан. Ако си рођен и Новоме Саду онда не мораш бити ни фин ни паметан. Новосађанин си и то ти онда дође нешто савим нормално.
Ђуро
Кад би ти знао како ми овде у Банату уживамо окануо би се свих својих јалових теорија и коначно почео да радиш за праву ствар. Имамо и оснивачки акт припремљен. Треба нам само неко од писменијих да му кажемо шта хоћемо па да он онда пискара, а ми као добри домаћини да му будемо подршка. Ти би као докторско дете требало да си од таквих.
Србин
Па чиме ви полуписмени,колико видим из изражавања,придоносите тој вашој самосталној Војводини осим писања на интернету?Да нешто паметније радите,били би доприноси,порези... што би вама остало у џепу,или вамм је џеп већ пун од новаца које добијате за ове будалаштине.
Ја сам за то да ОДМАХ распишете тај референдум,после тога да се поклоните резултатима и нестанете у мишју рупу из које сте изашли и да за вас више не чујемо.
Доста плаћене рекламе,или јеси или ниси,зар не.
Нема вас ни пола процента у Војводини,заједно са Чанком и компанијом "Путуј Европо",али ако сте много јаки,ви пробајте.Само да вам не буде после неко други крив.
Да вас сад видим.
AU
G
Brojke koje si izneo ne odgovaraju ni blizu istini, ali to danas nije ni bitno.
AU
I nek se zna da je 1918. godine, na "velikoj" naradnoj skupstini koja nije predstavljala tadasnji realan odnos nacija u Vojvodini izglasano pripajanje Srbiji. Tada su Srbi cinili 30% stanovnistva u Vojvodini, a u skupstini ih je bilo preko 90%. Nazalost i oni koji su bili protiv te ideje nisu smeli nista da govore. Pa sami zakljucite da li je to bila volja svih gradjana ili samo jednog dela. Tada je jos Vasa Stajic govorio kako Vojvodina kad se pripoji mora imati autonomiju. Ali nazalost verovatno nije ni slutio u sta ce ovo izrasti. Kasnije je kolonizacijama i proterivanjem Nemaca izvrsena nasilna promena strukture stanovnistva.
Strpimo se jos malo dragi moji Vojvodjani, bice SLOBODNA VOJVODINA!
slobodnavojvodina.org
Дикла
Србима сепаратистима поручујем да читају добру литературу, за почетак "Покондирена тиква", Јован Стерија Поповић.
Vuk
Ne mogu se po medijima gledati ovakve stvari. Većina normalnog sveta je prestala da dolazi ovde pošto ne mogu da trpe šovinizam gorepomenutih. Vesti su i onako identične na svim medijima (živeo copy paste). Organizujte lepo referendum, pa ako pređete 5%, ja ga platim.
TT
ne poznajem nikoga ko je iz novog sada a da nije Za. čak i najširi krug ljudi.
Bačvanin
Oki
@lucida
"Dosta je Srbovanja,Bosnovanja;crnogorisanja,Hercegovisanja i raznih dr.vrsta i podvrsta"
Reče ona i izmisli novu podvrstu. To mi liči na ono kad narkomani pljuju po pijandurama.
Вау
деда нс
дакле одвојимо се и где онда ићи по своје мишљење-у Нови Сад.по паре Сомбор,Кикинда и остали градови ићи ће у Нови Сад и онда ћемо и ми тражити аутономију или можда чак републику.
Sedam
mile
toliko
Koga mrzi da otvara link arhiva Jugoslavije.
Knjiga "Vojvodina Vojvođanima" je izdata 1938. godine od stane Vojvođanskog pokreta.
http://www.arhivyu.gov.rs/active/sr-latin/home/glavna_navigacija/biblioteka_arhiva/pretrazivanje_kataloga/stampa_bibliotecka_gradja_u_arhivskim_fondovima_i_zbirkama/_params/biblioteka/view_card/biblioteka_form_s_list_offset/200/biblioteka_form_s_list_order_by/autor/biblioteka_form_s_list_order_dir/desc/item_id/39921.html
TJ
Oduvek su me oduševljavali kvazi reprezentativni uzorci ograničeni samo na jednu sredinu...
Da se iole razumete u statistička istraživanja shvatili biste da pravi reprezentativni uzorak za ovakvo statističko istraživanje mora da obuhvati nekoliko gradova i nekoliko hiljada ljudi različite starosne dobi izabranih slučajnim izborom.
Vojvodina je kuća svih nas ma kom narodu pripadali i svi mi imamo manje više iste probleme.
Vladimir
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=12&dd=28&nav_id=569593
lucida
Vladan
Novosadjan
Dajte što pre strogi međunarodni nadzor, da puknete jednom za svagda od muke.
@Sale Fašista:
lažeš, kao i obično. prijave skupova teku bez problema, jutros je jedan bio, prijavljen je bez problema i policija je bila prisutna.
Spark
Nista manje od nezavisnosti.
goran NS
mogli bi zajedno u drzavi ali pare koje mi zradimo ostaju ovde a "drzavi" platimo 10% eto da ne bude 7% kao sto oni vrate ovamo
:)
sale novosadjanin
sutra zovem komunalnu inspekciju i radio 021 za izdavanje predracuna !
i jedno i drugo cu objaviti preko radia 021 bez obzira sto je moderator-moderator anti VOJVODJANSKI opredeljen !!!
urodjenik
V
dizelander
novo naselje
Vlada
sale novosadjanin
da vidimo, da li anti-propaganda koju vode neke istrazivacke organizacije i moderator radia 021.protiv svega sto je VOJVODJANSKO, istinita !!!
Vojvodina
Ja sam za to da prokopamo kanal oko Vojvodine i proglasimo se kontinentom!
Salim se, i mene niko nije anketirao a pristajem jedino na drzavu Vojvodinu. Ne zanima me autonomija pod Srbijom, jer smo videli sta srbijanci mogu da urade sa istom (ukinuli je).
Vojvođanin Ali Pravi
Ne mislim ni izbliza da je ovo dobro rešenje. Poštujem one koji uz poštovanje prema drugima iznose svoje mišljenje koje se razlikuje od mog.
Oni koje ne poštujem su pojave koje blate ime ljudi koji žive na ovom prostoru. Seju mržnju i žele da svoje ideje silom sprovedu. Prete otimanjem imovine i prognanstvom svakome ko ne misli kao oni.
Bitne su mi dve stvari:
-svi drugi budu uvereni da su takvi malobrojni iako su najglasniji,
-a takvi - da budu uvereni da će proći kao svi dosadašnji okupatori koji su koristili takve metode, ako se samo drznu da svoj lavež sprovedu u delo.
Novosadjanin
Glas iz naroda
lancemi
vojvodina
isto tako mogu da kazem da i ja imam 100 a mozda i vise u svom okruzenju koji su za samostalnu Vojvodinu
Necu uzeti u obzir rodjake iz unutrasnjisti Vojvodine=sela i varosica kojima je pun percin z...nja od strane BGD vlasti, i od "vojvodjanske vlasti" koje je na to mesto postavio BGD- u Izvrsnom Vecu Vojvodine
I samo da znate ti isti ljudi iz sela i varosica Vojvodine su do skora bili manje-vise samo za autonomiju
a sada, sada im je doslo iz zadnjece u glavu i shvatili odakle duvaju losi vetrovi, i zasto su svakim danom sve siromasniji
naravno Fjutog i naselja sa slicnom strukturom stanovnistvom nisu za Vojvodinu
samo ne znam za sta su oni, jer nisu bili ni za svoju rodnu grudu, ni za svoja ognjista
mile
mile
G
Пера
Lusi NS
stanovnika,sprovedeno u Futogu?
@Semtex:bolje EUkolonija,nego BGkolonija.
Oki
Pa šta ih sprečava? Postoje partije koje se zalažu za svakojekakve stvari - od povećanja pemzije do zaštite čičak trake i godinama su tu. Kako to da se jedna takva, koja - po tebi - ima siguran uspeh još nije pojavila?
Nešto se tu meni ipak ne slaže. Kanda ćeš malko duže ipak pričekati.
Srbin iz Vojvodine
Autonomaši, Problem je vaš što vam je Beograd suviše blizu ...
Otkucajte na http://www.wolframalpha.com/
Distance from Belgrad to Novi Sad
69.29 km
Molio bih da se na narednim izborima (da bude jeftinije) organizuje uporedo i referendum i da konačno shvate koliko ih je i da umuknu zauvek. Ali OBAVEZNO da bude stroga međunarodna kontrola, da slučajno ne pomisle posle da plaču kako je nešto bilo namešteno!
@ Liman
Scotch Bonnet
Bili bi vi svi sokirani kad bi se pojavila partija koja se otvoreno zalaze za bilo kakav vid osamostaljenja. No, docekacemo i to valjda.
greška
VV
Pogledajte malo www.slobodnavojvodina.org
Scotch Bonnet
Vojvodina se polako budi!
Liman
S.
Void
Begečka nana
V
Novosađanin
Jazz
Namerno glupo sročena i postavljena pitanja da bi ispali ovakvi rezultati...
Da vlasnica agencije nije slučajno član SRS ili DSS ?
semtex
Nezavisni Vojvodjanin
Nizina
puf1
Osmi sekretar SKOJA
Glas ZA!
Ne zaboravite
Novosadjan
mile V
TT
Glup
Novosadjanka28
ArkudakiNS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H